1. fáze Mahony Diet

3-4 proteinová jídla Mahony Diet + 1 normální jídlo + zelenina

Líbí se Vám to, co jste si doposud o Mahony Diet přečetli a už se těšíte na své nové tělo? V tom případě pojďme na to!

První fáze je ze všech nejdůležitější, protože právě v ní zhubnete až čtyři pětiny z celkového naplánovaného předsevzetí! Například při cíli zhubnout 10kg byste se do 2. fáze měli přesunout, když zhubnete cca 8kg, tedy asi po necelých dvou měsících. Může se na první pohled zdát trochu přísná, ale ve skutečnosti je tou nejjednodušší, protože jste nejvíce motivování vlastními rychlými výsledky a protože převážnou část Vašeho jídelníčku budou nyní tvořit přípravky Mahony Diet. Nebudete se tak zdržovat nikterak náročným vařením.

Proč hubnete?

Základ Vašeho jídelníčku v 1. fázi jsou 3-4 proteinová jídla Mahony Diet denně (v poměru 1:1 mezi slanými a sladkými příchutěmi), která si jednoduše připravíte případně si dáte nějaký hotový snack, třeba tyčinku. Je důležité jíst v pravidelných intervalech cca po 2-3 hodinách a nevynechávat žádné z jídel. Je také velmi důležité dodržovat pitný režim, cca 2-2,5l tekutin za den. Jistě nemusíme zmiňovat, že nejvhodnější je voda bez bublin, čaje či neslazené minerálky. Nemusíte se obávat pocitu hladu, Vaše tělo naopak dostane velký přísun bílkovin. Díky tomu, že příjem cukru je minimální, dostane se Vaše tělo po 2-3 dnech do stavu ketózy a začne čerpat energii z tukových zásob a Vy tím zahájíte svůj proces zdravého hubnutí. Prosté, že?

Kila letí dolů...

Jak a kdy se vážit? Doporučujeme Vám nesledovat váhu denně, ale vážit se 1x týdně, bez oblečení, nalačno a po ranní hygieně. Je tak příjemné každý týden si poznamenat nižší číslo, že?!

Také Vám doporučujeme se na začátku hubnoucího procesu změřit centimetrem - pas, boky, prsa, stehno a paže, tyto údaje pak doporučujeme sledovat na měsíční bázi.

Jak na přípravu normálního jídla

Nejlepší je bez tuku nebo jen s velmi malým množstvím připravit na pánvi, na grilu, na páře či ve vodě 100g telecího nebo hovězího masa ev. 150g kuřecího, krůtího či králíka nebo 200g libové ryby. Koření se bát nemusíte, solí naopak doplníte potřebné minerály. Použijte například čerstvé či sušené bylinky nebo sušený česnek, dovolit si můžete i lžičku hořčice. Maso lze nahradit 2 vejci natvrdo nebo 200g Šmakouna, Štíhlých nudlí či Smackera.



Jestliže nebudete s chutí našich jídel spokojeni, vrátíme Vám peníze!

Vyzkoušejte naše skvělá jídla

Zelenina na scénu

A co si můžete v 1. fázi dát kromě proteinových přípravků Mahony Diet a jednoho normálního jídla? Zapomínat byste neměli na zeleninu, která obsahuje potřebné vitaminy a minerály a doplní Váš jídelníček. Dopřejte si jí proto dostatek ke každému jídlu či mezi jídly jako svačinu či v případě chuti. Zeleninu, syrovou, dušenou či vařenou můžete konzumovat v neomezené míře. Při přípravě proteinových jídel Vám např. doporučujeme orestovat si k jídlu na pánvičce na troše oleje třeba pórek, cibulku, česnek, cukety, fazolové lusky, brokolici nebo houby. V 1.fázi Vám doporučujeme raději vyloučit či výrazně omezit konzumaci zeleniny s vysokým obsahem cukru jako např. kukuřice, červená řepa, vařená či dušená mrkev, hrášek.


Sůl a minerály

Při déletrvající ketóze dochází ke ztrátám minerálů, hlavně draslíku, sodíku a hořčíku, proto je důležité dodat je tělu zase zpět, tím se vyhnete nežádoucím problémům jako bolesti hlavy nebo svalové křeče. Tyto minerály doplňujeme právě zvýšenou a pravidelnou konzumací zeleniny, dosolováním proteinových jídel, k pití doporučujeme minerální vodu Magnesia.

Kávoholik?

Pakliže patříte k těm, kteří souzní s nadpisem, máme pro Vás dobrou zprávu, černou kávu můžete konzumovat dle Vašich běžných zvyklostí, dočasně však musíte zapomenout na mléčné kávy jako capuccino či café latté, dále cukr a smetanu. Naopak si můžete si dopřát kávu s malým množstvím nízkotučného mléka.

Na alkohol po celou dobu programu musíte pochopitelně zapomenout.

Začněte cvičit!

Vyberte si vhodnou a na začátek příjemnou pohybovou aktivitu, která Vás bude bavit a které se budete věnovat alespoň 1 hodinu týdně. Na začátek doporučujeme třeba plavání, jízdu na kole, aqua-aerobic, jóga, tanec, h.e.a.t. Postupně přidávejte na četnosti, ideální jsou 3-4 hodiny týdně pohybové aktivity.

Zakázaná zóna

Ovoce, přílohy, pečivo, mléčné výrobky, alkohol. S výjimkou alkoholu si vše budete moci dopřát ve 3. fázi.

Ukázkový jídelníček Začněte hubnout